Dit kan niet. Een andere OS installeren op een telefoon die eigenlijk iets anders loopt kan nooit. In het verleden zijn er een paar modellen geweest van HTC die het konden. Dat ging dan van Windows Mobile naar Android. Maar dat betekende wel dat je de boel moest gaan kraken (de bootloader), een custom ROM installeren, etc. Niet iets wat je hier kan uitleggen. En je garantie was je sowieso kwijt.

Maar goed, dat is allemaal irrelevant. Het korte antwoord is gewoon dat het niet kan. Alleen een andere versie van Android waar dezelfde zaken spelen als bij die oude HTC's.