Ik heb een leuke telefoon gezien in Duitsland maar nu is mijn vraag kan ik deze in Nederland gebruiken.. En hoe weet ik of hij simlock vrij is..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als men beweert dat het een simlock vrij toestel is ,kunt U vragen of U er een EIGEN simkaartje in mag plaatsen en kijken of het toestel werkt met Uw gegevens . Bijvoorbeeld de code - als U die had op een ander toestel,waar die simkaart in zat - zodat het dan zeker is !

Groet:Zoekertje

PS . U kunt zo'n toestel verder gewoon ook in Nederland gaan gebruiken,indien gewenst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let wel op: het kan voorkomen dat er op een Duitse telefoon geen Nederlandse taal zit, dit komt vooral bij Nokia telefoons voor