Ik wil graag me iphone 4s verkopen. Wat is een goede prijs wat ik ervoor kan vragen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oplader nooit gebruikt, oortjes die erbij zitten nooit gebruikt. Iphone nog helemaal onbeschadigd. En er zit een otterbox bij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoek wat rond op marktplaats en kijk wat zij er voor vragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat wel betrouwbaar dan marktplaats?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
qua vraagprijzen kun je er veel vinden. via marktplaats kopen zou ik voorzichtiger mee zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar verkopen is wel veilig dan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk op de site van de Phonehouse, die hebben een berekeningstool waar je de inruilwaarde kan berekenen.

Het beste antwoord

Even rond kijken op marktplaats voor een prijs vergelijking. doe ik ook altijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is ook van belang hoe oud de Iphone is, dus hoe lang je het gebruikt hebt..