Is een samsung chat 335 een smartphone of een android phone?+ Kan ik er Whatsapp op zetten?

Ik heb er 1 dus ik wil het graag weten+ als het kan waar ik whatsapp kan downloaden.
XXXNouelle

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

JA Samsung draait op o.s. Android en dus zowel een smartphone als een android-toestel.
Surf door op de onderstaand link te drukken met Uw Samsung Chat 335 naar :

http://www.whatsapp.com/download/

en let goed op om aan te geven voor welk type Samsung het gebruikt gaat worden ..want van de Samsung Diva en de Samsung Wave is bekend ,dat het desondanks ( nog) NIET werkt.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Samsung is altijd android (iig geen iOS), of er zo'n app is? Zoek er een in de Appstore van Samsung
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
koop een Samsung i5500 die is goedkoop voor zn prijs android alles kan erop