Als je die telefoon echt koopt en je krijgt ook een kwitantie of een bonnetje als bewijs dat je de telefoon betaald hebt dan kan dat geen kwaad, je voordeel zou dan kunnen zijn dat hij een stuk goedkoper is dan in een winkel of bij een provider. Je hebt dan wettelijk gezien ook recht op garantie.
Het is een andere zaak als je hem van iemand uit die fabriek koopt zonder bewijs van betaling. Dan zou het zo kunnen zijn dat de verkoper het toestel gejat heeft en dan ben jij de heler en dus ook strafbaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 en nog erbij toevoegen: als je de tel merkloos koopt dan koop je alleen kale toestel dwz geen software daarop he. Pas als een bedrijf laat we zeggen samsung die toestellen kopen en hun naam daarop zetten dam komt hrt al die sofware en dergelijke daarop. Dat moet je niet vergeten.