Wat betekend dit pictogram?

Als ik op mijn Huawei p30 pro in mijn galerij een video bekijk en vervolgens op de drie puntjes rechts in de hoek klink staat er onder andere een pictogram. Het is een rechthoek met in de onderste lijn een klein driehoekje. Iemand enig idee wat het betekend?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.7K
Ritsuka
4 jaar geleden
Heb je een foto?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb ik net gedaan @ritsuka

Antwoorden (2)

Zal wel de cast logo zijn, dat je de video naar een andere apparaat kunt sturen.
( Bijvoorbeeld: de TV of een Chromecast )
Plaatje bij antwoord
4 jaar geleden
MasterSword
4 jaar geleden
met sturen bedoel ik streamen
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat dacht ik eerst ook maar het is toch echt een andere....
Amadea
4 jaar geleden
Kun je er een afbeelding van plaatsen, YH?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Heb ik net gedaan @Amadea
Het blijkt een (nieuwe) app te zijn die de smartphone met jouw televisie kan verbinden. Dat lukt alleen als beide apparaten via een draadloos netwerk bediend worden. En vervolgens kun je de foto's en video's die je op jouw telefoon hebt op je televisiescherm bekijken, dus in het groot. Er zit ook een afstandsbediening in, waardoor je met de telefoon je tv kunt instellen.
Plaatje bij antwoord
Amadea