Hoe kan ik mijn iPhone 4 jailbreaken?

Het is NIET illegaal, ondanks wat vele mensen denken, dus de richtlijnen staan een antwoord hierop toe. Ik heb iOS 6.0.1 en een iPhone 4. Een makkelijke uitleg alsjeblieft, ben er niet zo goed in. Alvast bedankt!

PS: deze vraag is al eerder gesteld maar voor iOS waren er geen duidelijke antwoorden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oja, ik heb een VAIO laptop met windows 7
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt nu op dit moment 1 van de 2 soorten jailbreaks. Als ik jou was zou ik ven wachten omdat je met de jailbreak die nu uit is niet je iphone aan en uit kan zetten zomaar. Dat moet via de computer. De andere jailbreak moet no uit komen. Volg everythingapplepro op youtube om te kijken waarneer die uitkomt. Dat is het makkelijkst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt alleen iOS jailbreaken. Andere OS'en kun je niet jailbreaken. Android kun je wel "rooten". Momenteel is er nog geen jailbreak uit voor iOS 6.0.1. Waarschijnlijk zal die ook nooit komen. Ze wachten tot iOS 6.1. Link zometeen hieronder. Jailbreaken in in principe niet zo heel lastig. Je hebt een paar dingen nodig: je iPhone, een gejailbreaked iOS bestand, en eventueel 'RecBoot', een programmaatje dat je iPhone in DFU mode zet. Je moet dan je iPhone herstellen als 'ie in DFU mode staat en dan dat bestand openen. Is misschien een beetje lastig te volgen. Op YouTube staan genoeg tutorials. http://www.iphonemania.nl/2013/01/planetbeing-beschikt-over-een-untethered-jailbreak-voor-ios-6-0-2/
Lees het artikel wel helemaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjulliewel! Kan ik dan niet iOS 5 op mn iPhone zetten en dan pas jailbreaken ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou wel kunnen. Maar eind Januari of begin Februari komt iOS 6.1 uit. Is dat dan wel de moeite waard. Jailbreaken is best een lang proces. Ik raad je aan om te wachten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke , bedankt ! Hoelang duurt jailbreaken dan ?

Het beste antwoord

De Jailbreak van Cydia oor IOS 6 is helaas nog niet ontwikkeld maar dat zal waarschijnlijk binnenkort uitkomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt hier tientallen filmpjes over vinden op youtube. Zo kun je stap voor stap meedoen met de persoon in het filmpje.