Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn iPhone 3GS naar ios6 upgraden zonder al mijn sms apps etc te verliezen ? + is ios6 al the unthethered jailbreaken

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
609
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me niet handig om te doen want je 3gs zal het denk ik veel trager draaien dan een iphone 4 s of 5

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er is inderdaad al een jailbreak voor iOS 6. Wat ik me afvraag is of je nu al een gejailbreakte iPhone hebt. Als dat zo is zal je die jailbreak eerst moeten verwijderen om te upgraden. Dat kan door je iPhone te verbinden met iTunes.

Succes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn 3GSje loopt op 5.1.1 gejailbreaked dmv absinthe, moet ik mijn iphone herstellen?
Jailbreak apps: Die ga je zo ie zo verliezen of je moet een back up maken via een jailbreak app maar dit is gevaarlijk want natuurlijk niet alle apps werken met iOS 6 tenzij je het over apps uit de app store hebt.
(Als ze gecracked zijn verlies je ze zo ie zo)

Nee er is geen untethered jailbreak voor iOS 6 alleen tethered.

Toegevoegd na 9 minuten:
Niet gerelateerde apps verlies je zo ie zo niet zolang je een back up op iTunes hebt staan en zodra je update/hersteld die er op zet.

Toegevoegd na 9 minuten:
niet jailbreeak gerelateerde * ^

Toegevoegd na 9 minuten:
Jailbreak * ^

Dit wordt erger elke bewerking :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding