wat voor mobiel moet ik halen, een blackberry os een Android of een windows 7 phone

Graag argumenten en enkele voorbeelden van modellen (met het merk naam). Mogen ook mobielen zijn die nog niet uit zijn maar binnenkort pas komen

Alvast bedankt,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat voor één je moet halen moet je eigenlijk zelf weten. Sommige mensen hebben slechte ervaring met Nokia, sommige niet. Je kan ook bijvoorbeeld in de winkel gaan kijken welk toestel je leuk vind en wat je handig vind werken.

Lees ook reviews van mobiele telefoons.

Een erg leuk toestel is de HTC Desire HD, deze draait op het Android OS. Mooi toestel met een groot scherm en kan een heleboel dingen wat bijvoorbeeld de iPhone ook kan. Ik denk dat Android toch wel een grote speler gaat worden op de mobiele markt.

Zie ook het filmpje dat ik heb toegevoegd aan dit bericht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja inderdaad daarom twijfel ik ook zo erg want ik heb oog op de torch vanwege ping enzo maar android doet het goed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het je gaat om ping;
Android, BlackBerry, iOS en ook Symbian hebben WhatsApp, hetzelfde concept als PING. PING is alleen verkrijgbaar voor BlackBerry en iOS en Android heeft dan ook nog PING Chat, waarmee je als het goed is ook kunt "Pingen" met BlackBerry of iOS.
Maar aangezien WhatsApp hetzelfde effect heeft, is dit ook super handig. Volgens mij kost WhatsApp geld, weet alleen niet precies hoeveel. Dacht een paar euro per jaar, maar dat haal je er makkelijk weer uit natuurlijk als je niet meer zoveel hoeft te smsen. http://www.androidworld.nl/37678/pingchat-beschikbaar-in-de-android-market/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whatsapp is 1 dollar nog wat per jaar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet dat ik een htc haal maar dit heeft me wel op het goede spoor gezet om te kijken wat er allemaal beschikbaar is

Andere antwoorden (3)

ik zou voor een nokia e7 gaan die komt in januari in de winkels... het ziet er net hetzelfde uit als de nieuwe nokia n8 die al wel uit is.. alleen deze heeft meer mogelijkheden plus kan je hem openschuiven met toetsen dus je hebt touch screen en toetsen wat ook ideaal is... op youtube kan je nokia e7 intoetsen en dan krijg je uitgebreid te zien hoe de telefoon werkt en de snufjes ervan helaas is mijn laptop traag waardoor ik de link niet kan geven
nokia e7 is echt een aanrader ik ga er zelf ook 1 halen als ze uitkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf heb ik een Windows Phone van HTC, werkt allemaal goed. Alleen het grootste nadeel is: Windows. Weinig applicaties, loopt zo nu en dan vast. Neem dus geen Windows.

Probeer wat uit met Blackberry en Android en kijk zelf wat je fijner vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Android is het snelst groeiende platform en dat is niet voor niks: stabiel, open source (dus veel mensen die applicaties ontwikkelen, maar ook de mogelijkheid om zelf dingen aan te passen), linux-gebaseerd, naadloze integratie met het platform van 's werelds grootste internetspeler (Google).

Maar de keuze blijft heel persoonlijk: wat vind jij prettig en wat sluit het beste aan bij jouw wensen?