htc smart repareren?

ik heb een htc smart en hij is erg traag. Ik wil graag een nieuwe maar hiervoor moet ik eerst mijn moeder ervan overtuigen dat mijn telefoon niet meer heel kan. Voor berichten openen duurt het wel 2 minuten en dan moet je nog terugsturen.. en hij reageert heel traag als je iets aan tikt of zelfs helemaal niet.. hij wil af en toe muziek niet afspelen, valt compleet uit door een 'systeemfout' en bij trilfuncti trilt hij bij het ene berichtje wel en bj he andere niet. dit zijn dan nog maar een paar voorbeelden het is gewoon geen fijne mobiel. heb al meerdere keren geheugen verwijderd, de telefoon gereset en een systeemupdate gedaan. kan deze mobiel nog gerepareerd worden(lieverniet haha) en kost dit geld, iemand zelfde probleem?mij leek het beter om gewoon een nieuwe telefoon te halen maar ik moet dus eerst mijn moeder overtuigen.. ik heb de telefoon btw nog geen jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het grootste nadeel is van een hele leuke budget-smartphone als deze,dat er geen Internet mogelijkheid bij zit. Juist dát ,zou een toestel als de HTC Smart is kunnen verbeteren. Denk aan de duizenden verschillende apps ,welke op een Android / Windows Mobile toestel zijn te downloaden.Er zijn namelijk zoveel app's die de cpu van elke smartphone een fikse boost kunnen bieden...precies,dát wat Uw toestel nu niet krijgt,juist terwijl dat zo noodzakelijk is. Ik ga er gemakshalve vanuit,dat het toestel wel al eens is teruggezet naar fabrieksinstellingen...als zelfs dat niet baat,dan lijkt het mij verstandig om er enkele tientjes bij te leggen en over te stappen op het jongere broertje HTC Wildfire ( S) dat al die ontbrekende zaken wel bezit.Met dat terugzetten naar fabrieksinstellingen bedoel ik repareren..verder blijft er erg weinig over.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een software update;)