Kan ik een product in de online webshop van Mediamarkt Duitsland bestellen?

Ik wil een product (nexus 7 32gb) kopen. In de webshop van de mediamarkt in Duitsland is hij te koop. Ik vraag me dus af, of ik hier in Nederland die tablet kan bestellen en vervolgens netjes in Nederland zonder enige problemen kan ontvangen.

Als dat zo is, heeft iemand anders nog een tip voor mij waar ik de tablet kan halen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Als je het adres van deze website invoert stuurt hij het weer door naar het adres van jou.

http://www.mailboxde.com/

LET OP: Ik heb hier geen ervaring mee dus als het verkeerd gaat is het niet mijn schuld.

Lees ook de bron eens die gaat over de Nexus 4 maar denk dat het ook met de Nexus 7 kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Besef wel dat hier Duitse software op zit en Duitse garantiebepalingen en dus alles via Duitsland moet lopen...mediamarkt Nederland doet niks met artikelen die in Duitsland gekocht zijn