Is het zetten van een IOS device in DFU mode schadelijk?

Ik wil graag Ios 6.0.1 jailbreaken maar daar moet je hem voor in DFU zetten.
Is dit schadelijk?

Toegevoegd na 15 minuten:
En hoe moet je Ios 6.0.1 downgrade naar Ios 5.1.1

Toegevoegd na 15 minuten:
En hoe moet je Ios 6.0.1 downgrade naar Ios 5.1.1

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

DFU mode is niet schadelijk, het staat geloof ik voor Device Firmware Update/Upgrade Mode. alleen het Jailbreaken zelf kan schadelijk zijn ;)

Toegevoegd na 17 minuten:
voor die downgrade moet je gewoon even op google intikken " 6.0.1 to 5.1.1 Downgrade"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In DFU mode zetten is niet schadelijk. En of je kan downgraden hangt af of je de SHSH blobs hebt. Deze kun je niet downloaden omdat ze voor elk individuele iDevice uniek zijn. Heb je deze? Dan kan je downgraden (wel van tevoren even een reservekopie maken via iTunes). Hiervoor moet je redsn0w downloaden (gewoon even googelen). En je hebt de .ipsw nodig voor jouw soort iDevice (bv. iPhone 4). Deze kun je downloaden (ook even googelen). Zet je iDevice in DFU mode. Open dan redsn0w -> extras -> even more -> restore -> ipsw -> selecteer je .ipsw -> yes -> ok -> local (als je je SHSH blobs hebt, zouden ze er moeten staan, zo niet ga dan weer terug en selecteer "remote" ipv "local"). Als dit allebei niet werkt, kun je niet downgraden. Als het goed is, is-ie dan gedowngradet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoja als ik die SHSH blobs heb. Waar moet ik deze vinden?