Dat moet je zelf bepalen. Wij kunnen niet zeggen wat "goed" is. Maar waarachijnlijk bedoel je een untethered jailbreak (waar je je telefoon uit en aan kan zetten)
De volledige untethered jailbreak is nog nog uit en het jailbreak team hoopt die jailbreak voor 2013 (rond kerst) uit te brengen. Nog maals: dat HOPEN ze.
Nou zijn er al 2 soorten jailbreaks uit:

Een tethered jailbreak:
Je kan je iphone niet gewoon aan en uit zetten. Je moet hiervoor van de computer gebruik maken zodat je iphone weer kan opstarten.
Een semi-untethered jailbreak
Je kan je iphone WEL aan en uit zetten maar als je iphone eenmaal uit is geweest kan je van:
- appstore
- safari
- mail
- cydia
- alle cydia dingen/tweaks
Geen gebruik meer maken.
Hier moet je je iphone dus weer aan de computer aan sluiten met redsnow.

Conclusie:
Ik zou nog even 20 daagjes wachten tot de untethered jailbreak er is. Dat is wel het makkelijkst
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nopp, der is alleen nog een tehered jailbreak voor iphone 4 iOS 6.0.1