Dit kan alleen als je Find My iPhone erop geinstalleerd hebt. Dan kun je met je apple-id via een ander Apple apparaat je iPod blokkeren. Anders wordt het helaas heel moeilijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de iCloud instellingen kan je dit aan zetten:
Ga naar instellingen > iCloud > Zoek mijn iPod/iPhone
Zet dit aan.
Ga naar iCloud.com op je computer of installeer de app Find my iPhone/Zoek mijn iPhone op een andere iPad iPhone of iPod.
daar log je in met je Apple ID.
Dan kies je voor zoek mijn iPhone linksonderin.
Dan zie je een groen stipje dat is de locatie, als je daarop drukt zie je de naam van de iPod.
Dan druk je op de i knop rechts.
En dan zie je een paar opties rechts.
Daar kan je kiezen voor Speel geluid af, Verloren modus en verwijder iPod.
Bij speel geluid af speelt het een geluidje af, bij verloren modus kan je het op afstand vergrendelen en een bericht instellen (dit is niet verplicht).
De laatste is om je iPod leeg te maken.