Met welk programma kan ik mijn merkloze telefoon resetten?

ik heb een telefoon uit china heel goedkoop en geen samsung hij is merkloos en nu heb ik te vaak mijn code ingevoerd en nu is hij geblokkeerd ik kan er alleen nog in met een e-mail adres maar die doet het niet en ik weet heel zeker dat die het is heeft iemand misschien ook zoiets of een idee wat ik moet doen of een programma?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord ik heb het geprobeerd maar ik kom in het zelfde venster dan dat ik gewoon alleen de uit knop indruk

Antwoorden (2)

Je kunt je telefoon eens uitzetten. Daarna moet je 'm weer aanzetten, maar terwijl je de aan/uit-knop ingedrukt houdt, moet je ook de home-knop en volume omlaag-knop ingedrukt houden. Heb je geen home-knop? Houdt dan beide volume-knoppen ingedrukt (omhoog en omlaag) tegelijk met de aan/uit-knop.

Hierna krijg je als het goed is een menu te zien. Je kunt omhoog en omlaag met de volumetoetsen en bevestigen met de home-knop of de aan/uit-knop. Zoek naar een optie die lijkt op 'factory reset.' Met deze optie wordt je telefoon teruggezet en wordt je wachtwoord verwijderd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik ben vergeten te zeggen dat ik van een Android-toestel ben uitgegaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met Android kan je dit vrij gemakkelijk doen. Probeer de zogenaamde Recovey Combo Keus te vinden. Op veel toestellen is dit volume down+power of volume up+power. (of zoals de Samsung gs3 volume up+power+home. Je houdt deze knoppen in tot je gsm in het boot menu is. (wordt waarschijnlijk gewoon combinaties proberen) Hier aangekomen kies je voor bootloader en dan factory reset. Dit kan volgens mij wat verschillen van fabrikant tot fabrikant. Je gsm zal even bezig zijn met het voorbereiden en uitvoeren van de reset. Daarna zou hij weer zoals vanouds moeten werken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden maar als ik dit doe kom ik op het zelfde scherm als ik gwn alleen de uit knop indruk