Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van mijn oude Apple id af? Niet zo simpel als sommigen denken.. Enig idee?

Ik heb 30 updates klaarstaan, waarvan de helft met mijn nieuwe Apple id gedownload. Ik begrijp dat als ik een app download met 1 bepaalde id dat die aan de app gekoppeld blijft. Bij een update zal dus het wachtwoord van mijn oude Apple id gevraagd worden als ik de app ook met die id gedownload heb.

Maar, in mijn geval verschijnt bij het uitvoeren van een update ook mijn oude id en het verzoek het bijbehorende ww in te toetsen terwijl ik de app met mijn nieuwe id gedownload heb!! Zelfs als ik die app verwijder en met mijn nieuwe Apple id download dan zal Appstore bij de volgende update wederom mijn oude id en ww vragen..

Iemand?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
544

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het is volgens mij niet mogelijk om je apple id te verwijderen, je kunt wel je wachtwoord veranderen en vervolgens nooit meer op inloggen. Dat is wat ik gedaan heb tenminste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding