Waar kan ik het beste een prepaid Iphone S6 plus 16 GB kopen?

Ik ben al even op zoek en weet zeker dat ik een prepaid wil. Er zijn alleen zoveel aanbieders! www.studentmobiel.nl, www.erggoedkoop.nl , www.pdashop.nl etc. Iemand ervaring met deze aanbieders, of een ander? Budget = 850 euro Bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

ik kijk altijd op Iphoned
beste onafhankelijk deals
tip
kijk eens op sites als Leapp
die hebben ook refurbished foons
soms maar 1 jr oud iod ]- scheelt vaak veel geld
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze site is prima om de prijs van de iPhone te vergelijken:
http://tweakers.net/pricewatch/
Zoals bij iedere vorm van mobiele telefonie geldt ook hier weer, koop een los toestel en neem er een prepaid sim-only bij. Kies de provider die het beste aanbod heeft bij wat jij denkt te gaan verbruiken. De iPhone die je los koopt heeft geen simlock dus kun je iedere provider er in steken. Wel opletten dat je de juiste maat simkaart krijgt.

De telefoon kost bij Apple als los toestel €859,- mogelijk vind je hem ergens anders goedkoper (al is die kans klein).

Overigens neem ik aan dat je een iPhone 6S plus wil? De S6 is een type van Samsung.

Toegevoegd na 4 minuten:
Op Tweakers zijn een aantal aanbieders te vinden die iets goedkoper zijn dan Apple zelf. Heb niet gekeken of je dan ook aan een abonnement vast zit.