Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke programma`s zijn het moeite waard om op je smartphone te installeren?

Ik heb een HTC Touch Diamond en ben op zoek gegaan naar leuke en handige programma`s / games.

Mijn telefoon specs:

- Windows mobile 6.1 Pro
- 528 Mhz
- 192 Mb Rom

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
942

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Powersms vind ik echt een geniaal programma. Het houdt bij naar wie je de meeste smsjes stuurt/ontvangt. Niet zo heel bijzonder. Maar je kan ook getimede smsjes versturen. Dan kan je dus instellen dat een van te voren getypt smsje op een bepaalde datum verstuurt.
Verder heb ik nog Opera WebBrowser, vind ik 10x beter werken dan de standaard internet explorer.
Google Maps vind ik ook wel leuk/handig. Soms als ik in een onbekende stad verdwaald ben geraakt is het toch handiger dan je denkt.
MSN Messenger gebruik ik vaak in de trein, beetje met vrienden kletsen als ik toch niets anders te doen heb. Daarbij zit ook Windows Live Mail, stuurt direct alle mails door naar mijn telefoon vanuit mijn inbox.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik zelf MyMobiler op m'n HTC S710 (VOX)..

Je sluit je smartphone op je mobiel aan en je ziet het scherm van je mobiel weergegeven op je monitor. Nu is het ook mogelijk om teksten heen en weer te kopieren. En je mobiel te bedienen met muis en toetsenbord!

Werkt echt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding