Ja dat is er, 3G is gewoon mobiel internet via het mobiele netwerk, 3g wil zeggen dat dit sneller is dan het normale internet. doordat het sneller is verbruik je meer data wat erg snel kan leiden tot hoge kosten wanneer je het prepaid gebruikt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat kan gewoon. Zit standaard op alle prepaid- kaartjes. Je moet dan via " Instellingen->Algemeen->Mobiel Netwerk" wel 3G aanzetten op de Iphone.
Neem wel een databundel ofziets, anders is prepaid internetten erg duur.