Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar is een jailbreak goed voor?

Ik zie heel wat mensen met hun gejailbreakte apple toestel. Waar is dat eigenlijk goed voor, ik bedoel dat de garantie er toch afgaat? En wat kan je dan eigenlijk met Cydia?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
540

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omg... De jailbreak scene hebben het jailbreaken helemaal niet bedacht zodat alles gratis wordt... Ze hebben het gedaan zodat je het toestel meer naar je eigen smaak kan aanpassen. Omdat apple hierin veel touwtjes in handen heeft noemen ze het jailbreak "uitbreken van apple" zo kan je bijvoorbeeld bewegende plaatjes op de achtergrond doen. Je telefoon toch als hotspot gebruiken. En nog veel en veel meer. Ik hoor ook dat mensen bang zijn voor hun garantie. Maar een jailbreak is software matig en je kan dus gewoon alles via een herstel herstellen en is je jailbreak gewoon weg en heb je je garantie weer terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan dan meer apps downloaden, meer dan wat je in de Appstore heb. Daarnaast zijn alle apps van de appstore dan ook gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding