Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb foto's in mn galerij staan van mn Sasmung S2. Ik heb al een mapje aangemaakt maar als ik ze dan uit de galeij verwijder gaan ze ook uit mn map?

Hoe kan dit? Hoe krijg ik de fotos uit de galerij en blijven ze in mn map staan?

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb een eigen mapje aangemaakt met mn naam namelijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
833

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wissen vanuit de galerij staat gelijk aan wissen van de foto/afbeelding.

Wil je bepaalde afbeeldingen verbergen voor je galerij dan moet je een .nomedia file in de desbetreffende folder plaatsen.
Dit .nomedia bestandje zorgt er namelijk ook voor dat alle pictogrammen en afbeeldingen die door het systeem en door diverse apps gebruikt worden niet zichtbaar worden gemaakt in de galerij.

Dus een mapje aanmaken de foto's er in plaatsen en bij die foto's het .nomedia bestandje zetten.

Het nomedia bestandje is een systeembestand en zaal hoogstwaarschijnlijk niet zichtbaar zijn, daarvoor moet je gebruik maken van een andere explorer bijvoorbeeld total commander.
Of vanuit je computer dmv de usb en dan de optie verborgen bestanden weergeven activeren op je computer.

Toegevoegd na 6 dagen:
Maat niet uit, verwijderen uit de galerij is verwijderen van de afbeelding, ongeacht waar deze staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding