Ja, door een cd aan te zetten of naar de radio te luisteren.
Of je kunt via je pc of telefoon luisteren naar muziek die je opgeslagen hebt.
Ritsuka
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je samsung hebt kun je naar mp3 juicces gaan ( op internet ) dan kan je je nummer intypen,downloaden, en vinden in je opgeslagen audio
Door het van te voren al te downloaden en op je telefoon te zetten. (Of ergens anders op.) Downloaden van muziek kan gemakkelijk gratis.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nou, het ligt er aan of je een Apple, Samsung of een ander merkt telefoon hebt. Als je Samsung hebt staat er automatisch een app op waar je gemakkelijk muziek op kunt downloaden. Maar als je een Apple hebt dan word het een stuk moeilijker. Ik heb zelf een iPhone 4s en ik zit al heel lang te zoeken voor een app die muziek kan draaien zonder WiFi. Maar de Apple heeft wel iTunes maar dat is erg duur 1 liedje kost tussen de 1-3 euro. Als je dan een normale playlist wilt maken van ongeveer 45 liedjes dan word het heel duur.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja, geen probleem. Bijna elke supermarkt speelt een soort Skyradio-muziek en bij een hippe kledingzaak is het meer dance en het volume en de geluidskwaliteit is een stuk beter. Alles gratis te beluisteren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je Spotify gratis probeert kan je in ieder geval de eerste maand gratis muziek lusiteren. Je kunt de nummers namlijk downloaden op je telefoon, zo veel als je wilt. Daarna zul je wel moeten gaan betalen..