Waar haal ik een prepaid vodafone simkaart?

Ik word steeds gebeld door postcode loterij en allemaal van dat soort dingen, en dat wil ik niet meer, dus vraag me af waar ik een nieuwe prepaid sim kan halen van vodafone.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K

Antwoorden (3)

In de vodafone-winkel of online bestellen bij vodafone.

JHe kunt je natuurlijk ook registreren bij het bel-me-nietregister.
bamibal
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Daar moet je voor betalen. Je krijgt namelijk een nieuw telefoonnummer.
Maar als je online bestelt, kost het maar 2 euro, en wordt het gratis thuisbezorgd.
Ritsuka
11 jaar geleden
Bel me niet is gratis en werkt ook voor gsm
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Idd bel me niet register is een goede keus, ik ben er ook "lid" van. Ik word nooit meer gebeld, alleen door tele2 & Essent, maar dat vind ik niet erg, omdat ik daar ook een abbo van heb. Nu nog die vervelende gasten van Energie Direct weg zien te krijgen aan de deur iedere keer.
Zoals eerder gezegd kan dat in de Vodafoneshop en online. Ook bij andere mobiele telefoonwinkels kun je simkaart van Vodafone kopen.

Het bel-me-niet-register is inderdaad een goede tip. Verder is het vaak zo dat er in voorwaarden van enquetes en winacties (waarbij je je gegevens moet invullen) staat dat je akkoord gaat met dat je gebeld mag worden voor andere (vaak) commerciële doeleinden. Veel mensen weten ook niet dat hun eigen telecomprovider hun nummer mag verkopen aan commerciele bedrijven voor het telefonisch benaderen van mensen. Je zou bij Vodafone kunnen navragen wat hun beleid hierin is. Ikzelf weet dat niet, maar het zou heel goed kunnen dat je met het veranderen van je nummer nog niet van de hinder af bent.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prepaid simkaarten koop je bij Vodafone.nl of via diverse websites die simkaarten aanbieden. Even zoeken met google naar 'prepaid simkaart kopen' levert al een groot aantal hits op.