Hoe los ik problemen met de camera van mijn nieuweiPhone 4 op?

Als ik de fotocamera open, en rechtsboven op het icoon druk om van camera te wisselen (camera aan voorzijde) dan loopt de camera vast lijkt het (ik zie dan een gesloten sluiter en kan niet meer van camera switchen). De telefoon is net nieuws, heeft de nieuwste software en heeft genoeg geheugen).

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad? Hoe heb jij dit opgelost?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je je muziek nog aan? Dan gebeurd dit ook

Antwoorden (5)

Ik heb de oplossing alleen in het engels voor je:

*** BEFORE YOU START, THIS SOLUTION WORKED PERFECT FOR ME AFTER A VERY LONG NIGHT OF EXPERIMENTS, I TAKE NO RESPONSIBILTY, IF YOU DECIDE TO TRY THIS, ITS UP TO YOU ****

download IFUNBOX (or any other iphone explorer you like)
backup using IFUNBOX all your photos from the iphone to your PC
go to folder VAR/DCIM and delete all folders you got there (.MISC , XXXAPLLE)
go to folder VAR/PhotoData/MISC and delete all the files inside (DCIM_APPLE.plist , PreviewWellImage.tiff)
go to folder VAR/PhotoData and delete ONLY (Photos.sqlite , PhotosAux.sqlite)
go to folder VAR/PhotoStreamsData and delete all inside it
close IFUNBOX
make HARD RESET (hold both power + home button together until the screen will turn black, and release both buttons)

Dit zou moeten werken.
Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Indien je tel , nieuw is heb je garantie ! Ik heb een soms vast zittende camera gehad ! Toestel in garantie periode aan geboden aan provider (Tmobille ) na 3 weken een nieuw binnen werk , of misschien nieuwtoestel al 2 jaar geen probleem meer . Ga niet rommelen aan een telefoon in de garantie periode , ook geen jailbreak geeft de leverancier alleen maar de mogelijkheid je GEEN garantie te hoeven geven . Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt. Ik heb de harde reset ook al geprobeerd net, maar heeft niet geholpen. Dus heb een mail naar Telfort gestuurd.
Heb je al eens een hard reset geprobeerd, dit lost vaak kleine probleempjes op (er verandert verder niks aan de iphone)

Dit doe je door de sleep button (rechts boven) en de home button (ronde knop onder) tegelijkertijd in te houden tot het apple logo verschijnt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer te herstellen via iTunes, werkt dit niet kun je ook naar een apple store gaan of naar een Telfort winkel gaan (had gelezen dat dat je provider is) en door hun laten oplossen of een nieuw toestel krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Herstellen met Itunes ;)