Ik heb een iTunes gift card, maar als ik iets koop dan staat er nog steeds hetzelfde bedrag op mijn gift card! Kunnen jullie mij helpen?!

Ik heb nu wat muziek gekocht ( ik heb trouwens een IPhone) en bij het bedrag wat je op je mobiel hebt gezet door de gift card is bij mij nog steeds €25,- terwijl ik al een paar liedjes heb gekocht!

Kunnen jullie mij misschien vertellen hoe dit zit?

Alvast bedankt,

Vriendelijk groet,
Richardo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is toch niet erg? ongelimiteerde muziek en films

Antwoorden (3)

Probeer het opnieuw de kaart te instaleren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat komt wel eens vaker voor. Log maar eens een keertje uit en dan weer in, dan is het wel weer goed.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik ook wel eens, het laat soms even op zich wachten voor het echt zichtbaar wordt even uitloggen helpt
Heb het een keer geprobeerd iets te kopen dan net boven datgene ging wat ik had uitgeven van het tegoed maar het pakte niet ;-/ helaas ;)
capthavoc