Ik heb een Samsung Galaxy S2. Nu heb ik videofilmpjes ermee opgenomen maar als ik zze afspreel op de pc zijn ze heel klein. Kan ik dit veranderen?

Ze zijn heel smal en ik wil ze graag aan een vriendin sturen maar je ziet haast niets

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja je kan ze full-screen afspelen met het gratis SMPlayer, maar je houdt aan kwaliteit heel weinig over:

http://smplayer.sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Plaats ze op YouTube en gebruik daar fullscreen. En wat die galaxy S2 betreft die is slechter dan een iPhone en hij is ook nageaapt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, je moet je camera in de hoogste resolutie zetten.

Ik vermoed dat je je cameraresolutie verkeert hebt staan.
Zet de camera nog eens aan en ga vervolgens naar de instellingen en zet je resolutie iets hoger, ik denk dat deze nog op mms staat ( dat is de laagste resolutie ).