Hoe kopieer je een game van een telefoon naar een tablet?

Ik heb games gedownload op mijn telefoon en ben die al een tijdje aan het spelen. Nu heb ik een tablet gekregen en wil die games daarop verder spelen.
Hoe zet ik die games over of kopieer ik ze, zodat ik niet opnieuw hoef te beginnen?

Toegevoegd na 23 uur:
De telefoon is een Samsung Galaxy III mini en het tablet een Samsung Galaxy Tab3 8.0.
De games die ik aan het spelen ben zijn van Kiwi. Bij het opstarten van het tablet stonden die games er al op, maar niet de voortgang van waar ik ben op mijn telefoon. Ik wil heel graag de games verder spelen op mijn tablet en niet opnieuw hoeven beginnen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
17.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk besturingssysteem heb je? Heb je een Android telefoon en een Android tablet of een iPhone en een iPad of Android telefoon / iPad of iPhone / Android tablet? Makkelijkste zou zijn als je een iPhone en iPad hebt en een game speelt waarbij bent ingelogd (gamecentre of registratie van de game zelf). Want dan kun je in de app-store op je tablet de game downloaden, aanmelden en haalt ie vanzelf de gegevens binnen. Of dit bij 2 Android apparaten ook zo kan weet ik niet. Als je een iOS apparaat (iPhone of iPad) en een Android hebt vrees ik dat het vrijwel onmogelijk gaat worden om de data tussen de games uit te wisselen.

Het beste antwoord

Hai Gerrita,
Wanneer je een iDevice hebt (iPhone/iPod/iPad/etc) kun je makkelijk inloggen op gamecenter en dan zal (als je game daar toe in staat is) je game meteen synchroniseren met je voortgang op je andere iDevice's.
Met android hangt het volledig van het spel af, als je het over een spel hebt als HayDay kun je die gewoon synchroniseren met FaceBook en raak je dus je voortgang ook niet kwijt!

Succes,
MarcelRijk