Waarom duurt het zo Lang om de app magic voor iPod te downloaded via iPod

En waarom mislukt het elke Keer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb een iPod 4G
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij het downloaden stopt hij steeds en breekt hij af

Het beste antwoord

Als je naar beneden scrollt kan je zien hoe groot zo een app is. Ik heb net even gekeken, en ik kan je vertellen dat 335 MB gigantisch is, ter vergelijking, Angry Birds met de duizende levels is maar 15,6 MB.

Met vriendelijke groet,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarscijnelijk is je internet verbinding traag het beste is gewoon een netwerkherstel doen via instellingen algemeen herstel netwerk instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan is er iets mis in de app. Wacht een weekje of 2 en dan is er misschien. In gezien dat er een gout in zit. Dan maken ze hem en als je hem dan download doet ie het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien breekt ie af omdat je niet genoeg vrije ruimte meer hebt op de iPod? Dat zou ik wel effe checken anders blijf je het probleem houden totdat je ruimte hebt vrijgemaakt.