kan je Samsung galaxy y resetten via je computer?

Ik was een spelletje aan het spelen (Flow) op mijn samsung galaxy y. Ik had gister een spel van internet gedownload.. die had mijn zus ook. maar toen ging tijdens flow mijn beeld half knipperen, en toen ik op home klikte hing ie vast. nu als ik mijn telefoon wil opstarten krijg ik eerst Samsung Galaxy Y (gewoon zoals altijd) en dan krijg ik een rood scherm.(????) dan doet ie het weer opnieuw en opnieuw. totdat ik de batterij eruit haal. Wat is er mis en hoe reset ik heb zonder op de telefoon te hoeven? WAT MOET IK DOEN ? :( (mij moeder gaat mij egt vermoorden.. het was haar telefoon :'( )

Toegevoegd na 5 minuten:
HELP MIJ PLIES :'(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga haal de batterij er een tijdje uit (dan verwijderd hij ook echt alles of probeer met de kabel van de usb of koop een virus scanner ik denk dat het een virus is noodzakelijk om iemand er bij te halen of in een telefoon winkel navragen.