Je moet er dan even eentje in België gaan halen. De overheid verplicht Apple om simlockvrije telefoons te verkopen daar.
Alleen, Apple doet dat met tegenzin en bevoorraadt de winkels slecht, dus eerst even bellen.
Zie:
AWM
13 jaar geleden
Gewoon eentje kopen met een simlock erop en dan naar zo'n winkel gaan waar ze hem voor 10 euro simlockvrij maken. Wel eerst in die winkel vragen of ze het kunnen. Ik heb vorige week mijn mobiel simlockvrij laten maken in zo'n winkel, omdat T-Mobile het vertikte het te doen als ik niet ook een nieuwe simkaart van hun kocht. (de oude was vervallen omdat ik te weinig belde). Ik paste ervoor weer met T-Mobile in zee te gaan en ben naar zo'n winkel gegaan waar ze alles simlockvrij maken als ze het kunnen. Hangt van merk en model af zei de man, maar bij mij kon het.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mobiel is net iets anders dan een iPhone...
marktplaats?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is dus NIET handig om eentje te kopen met SimLock. Want dan betaal je dus elke maand voor je abonnement dat je dus niet gebruikt!

Het is mogelijk om er eentje uit België te halen, maar de vriendin van mijn vader wilde ook een iPhone en die verkoper zei ( niet om haar er van te weerhouden om een IPhone bij hem te kopen hoor ! ) dat dat niet zo goed werkte.

Ik ken toevallig een meisje die een iPhone uit Amerika haalde en die had hem illegaal voor Nederland laten werken, maar die moest 2 x terug ofzo om hem goed te laten maken! Volgens mij moet je hem uit België hem ook eerst laten ombouwen en was dat de rede dat die verkoper het aar afraadde!

Ik weet helaas geen oplossing voor je, maar denk dat Apple slim genoeg is en dat er daar ook geen ( goedkope ) oplossing voor is.