Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb geen internetbundel op mn smartphone.Moet ik soms toch betalen voor internet als ik per ongeluk buiten mijn WIFI op internet ga?

Hoe weet ik zeker dat ik thuis op WIFI zit (dat mijn router dus voldoende bereik heeft) en ik niet op het internet zit (3G) en dit dus moet betalen. Ik weet niet of dat kan, omdat ik dus geen internetbundel heb. Alleen simonly met belminuten/sms.
Ik heb geen zin om straks vele euro's extra te moeten betalen zonder dat ik het wil/door heb!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
703

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je hoofdvraag is of je ervoor moet betalen als je per ongeluk via 3G op internet zit: ja, dat moet, want je provider heeft er geen boodschap aan of het per ongeluk is (en anders zou iedereen dat wel zeggen).

Stel je telefoon zo in dat alleen via WiFi netwerkverbindingen kunnen worden opgezet; bij mijn telefoon is dat het weghalen van het vinkje bij "Mobile network"
(Lees meer...)
gvrox
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding