ik heb geen internetbundel op mn smartphone.Moet ik soms toch betalen voor internet als ik per ongeluk buiten mijn WIFI op internet ga?

Hoe weet ik zeker dat ik thuis op WIFI zit (dat mijn router dus voldoende bereik heeft) en ik niet op het internet zit (3G) en dit dus moet betalen. Ik weet niet of dat kan, omdat ik dus geen internetbundel heb. Alleen simonly met belminuten/sms.
Ik heb geen zin om straks vele euro's extra te moeten betalen zonder dat ik het wil/door heb!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hoofdvraag is of je ervoor moet betalen als je per ongeluk via 3G op internet zit: ja, dat moet, want je provider heeft er geen boodschap aan of het per ongeluk is (en anders zou iedereen dat wel zeggen).

Stel je telefoon zo in dat alleen via WiFi netwerkverbindingen kunnen worden opgezet; bij mijn telefoon is dat het weghalen van het vinkje bij "Mobile network"
gvrox