Heb per ongeluk een mailtje gearchiveerd via mij iphone, waar kan ik deze terug vinden?

Het is echt een belangrijk mailtje wat ik niet meer terug kan vinden..... Ik heb op het middelste kroontje geklikt (een soort doosje) en nu is mijn mail verdwenen.
Heb overal geprobeerde te zoeken, prullenbak, spam, enz maar niks kunnen vinden.
Kan iemand mij helpen alsjeblieft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Dan moet je naar je mail app gaan en daar naar postbussen. Dan kom je op het hoofdmenu en daar moet je klikken op de e-mail waar je mailtje heen gestuurd is dan klik je op alle berichten en daar staat hij bij misschien moet je even naar beneden scrollen maar daar is hij te zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Let er wel op dat je niet onder de inkomend tab klikt maar onder het tab accounts