Nee, hoe zou je dan de microUSB-stekker erin willen krijgen?

Toegevoegd na 45 seconden:
Als je bedoelt voor een niet-Samsung mobiel met een microUSB ingang dan is het antwoord ja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel bij een gewone Samsung galaxy mobiel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als er een microUSB stekker aan zit kan het, op een Galaxy zit dat bijna altijd dus ja dat kan.
Ja, dat is mogelijk. Echter kan het ook op andere telefoons. Zo had ik voor mijn galaxy S3 een HTC Cha Cha, waar dezelfde stekker ook op paste.

Het type stekker, zal in de komende jaren nog universeler worden gemaakt, dit omdat de fabrikanten met overheden hebben afgesproken minder afval of loze opladers te fabriceren, wat ten gunste komt van het milieu.