Ik heb een contactblocker nodig voor mn iPhone. Noem er een.

Geen discussie welke de beste is, ik zoek er eentje die mn geselecteerde contacten blokkeert. Bel en SMS. Liefst incl SMS history en password to open app functie.

Noem maar op!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Bestaat zeker wel genaamd iBLacklist alleen. Moet je wel je iphone gejailbreaked hebben op ios 4.2.1 gr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En dan krijg je geen telefoontjes, sms-en e.d. van die personen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er nog iets anders? Mijn iBlacklist is namelijk al verlopen xD
Ja, hij is JB

Andere antwoorden (1)

Dat bestaat niet. Je kunt je contacten / telefoonnummers alleen via de provider laten blokkeren.