Ik heb een smartphone gekocht en wil alleen gebruik maken van wifi internet of internetten thuis via router. Kan dit zonder dat ik internetbundel heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan via elk wifi punt. Dus ook op vakantie in het buitenland of waar dan ook. Lekker goedkoop naar huis bellen kan dan ook....

Antwoorden (2)

Ja, die internetbundel heeft alleen te maken met mobiel internet. Als je thuis wifi hebt, kun je daar zonder bundel of extra kosten gebruik van maken.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kort, maar krachtig +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vergeet alleen niet om internet via 3G uit te zetten (of niet te configureren) anders loopt je belbundel leeg waar je bij staat (of niet)
Ja dat kan, je abonnement heeft niks te maken met jouw wifi gebruik.
Vergeet mobiele data / 3G overigens niet uit te zetten.

(Wifi en internet thuis via router is het zelfde ;) )