(hoe) kan ik een Excel document openen op mijn IPad/IPod?

Hoe gaat dat! Als ik via een site een excel document wil opnemen lukt mij dat niet. Hoe zorg ik dat het wel werkt? Of gaat dat niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee volgens mij niet.

Antwoorden (2)

Het gaat wel, je moet alleen een app downloaden om het te laten werken. Ik zou graag willen weten of je wel PDF-bestanden kan openen. Anders moet je een algehele app (zoals ThinkFree Office voor Android) installeren. Ik zeg: gewoon zoeken op 'office' in de App Store.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je Kan den excel bestand wel openen door Het bestand naar je mail te sturen.

Het bewerken gaat dan wel lastig. Maar openen prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe mail ik het dan via me iPad als ik het bestand niet kan openen?