gaan er mb's van je tegoed af als je data heel de dag aan staat?

ik heb 500 mb per maand zou ik dan m'n databundel gewoon aan kunnen laten staan? het enige wat ik doe is whatsappen en internetten ik zag dat ik aan.het eind van de maand nog 200mb niet gebruikt had dat is.natuurlijk wel zonden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je data-tegoed over houdt, kan het geen kwaad om je dataverbindingen aan te houden. Echter als jij die Apps laat draaien, worden die wel met een bepaald tijdsbestek "ververst" oftewel: er wordt nieuwe Mb's opgehaald. Je e-mail wel uitzetten want die checkt het nogal vaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn allerlei apps die zichzelf belangrijk vinden en regelmatig op internet kijken of ze updates nodig hebben, nieuwe advertenties ophalen enzovoorts.

Email wordt regelmatig gecheckt.

De play market (als je een android toestel hebt) doet vanalles.

Je zult verbaasd staan hoe snel ej 500 Megabyte verbruikt wordt terwijl je zelf niets doet.