Komt er snel een nieuwe Galaxy Nexus (by Samsung) met 4.1 of kan je de OS updaten van 4.0 naar 4.1?

Ik wil dus een Google Nexus kopen. Nu is het zo dat als je kijkt op de producten pagina (http://www.google.nl/nexus/#/galaxy/features) dat er binnenkort 4.1 op de telefoon komt. Moet ik wachten met kopen voor het nieuwe besturingssysteem of kan ik gewoon updaten van 4.0 naar 4.1. Of is het zo dat de hardware van de Google Nexus ook geüpdate gaat worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Eigenlijk heeft de galaxy nexus al 4.1 en de hardware zal niet geüpdate worden. De enige reden om te wachten zou kunnen zijn voor een ander toestel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zal gewoon kunnen updaten, als de hardware geupdate wordt van de Nexus wordt het een nieuw toestel, bijv de Nexus II/Plus/Advance.