Kan geen nieuw venster openen op internet op mobiel. Iemand idee wat ik verkeerd heb ingesteld?

Als ik bijvoorbeeld op een internet site ben en ik wil een folder bekijken dan geeft hij aan dat hij geen nieuw venster kan openen. Dit is altijd al geweest zolang ik deze telefoon heb. (Samsung galaxy core). Op de foto kan je zien wat ik bedoel. Bij de instellingen heb ik 'pop up blokkeren' al uitgezet. Wat kan ik nog meer doen? Ik snap er niks van.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Hallo,
U heeft het limiet bereikt van het aantal vensters. Dit lost u op om op de 8 te klikken, bij de twee rechthoeken half op elkaar. Als u daarop klikt moet u enkele tabbladen/vensters afsluiten. Als u de 1 afsluit kunt u weer 1 nieuwe pagina openen. Als ze alle 8 worden afgesloten kunnen er weer 8 pagina's worden geopend.
Bij vragen stel ze!
Groeten,
Maarten

Toegevoegd na 43 seconden:
Er kunnen dus simpel gezegd niet meer dan 8 pagina's tegelijk open staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is gelukt. Dankjewel!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Geen dank.