3G... De link naar je wifi is korter en vraagt minder van je telefoon...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Dit antwoord is............... fout.
Als je accu bijna leeg is kan je iPhone nog enkele uren functioneren via EDGE door 3G uit te zetten. Ook als je de iPhone alleen gebruikt om bereikbaar te zijn scheelt dit enorm in de standby tijd. Je hebt geen 3G nodig om te bellen… We hebben in maart op verzoek een test gedaan door 3G uit te zetten en onze iPhone 3G haalde toen 9 dagen stand-by met minimaal gebruik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De vraag was welke van de twee, 3G of Wifi meer stroom verbruikt. Zou je daar nog even op in willen gaan?
WiFi kost iets minder stroom, maar Internet via WiFi is ook nog gratis en spaart je dus ook nog geld!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja als geld het probleem niet is dan kan je ook gewoon een extra accu kopen, dan heb je dat probleem ook niet meer.
http://www.iphoneclub.nl/8081/3g-juice-gecertificeerde-batterij-voor-iphone-3g/
als je een goede 3G verbinding hebt kost dit ietsje minder stroom dan wifi. Als je een slechte verbinding hebt, waardoor je telefoon steeds overschakeld tussen 3G en GPRS, kost dat aanzienlijk meer stroom. De nieuwere nokia's zijn overigens zuinig met wifi, in mijn geval de N97, ik heb bijna geen verschil in stroomverbruik. Of dit bij andere merken ook zo is weet ik niet.