Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe mobiel weer werkend krijgen?

Tijdens de nachtslaap heb ik per abuis mijn beeldscherm kapot gedrukt door blijkbaar op mijn zij te gaan liggen met de telefoon in mijn broekzak.

Hij gaat wel aan maar ik krijg geen licht op 80% van het scherm, alleen 20% van het scherm is zichtbaar en geeft licht af.

Bij nader inspectie, zag ik wel heel erg lichte krassen op het scherm, maar deze waren geenszins groot of diep.

Ik vraag me af wat is er misgegaan en hoe zou ik zulke grote druk toegepast kunnen hebben dat het hele scherm het niet meer doet terwijl de krassen op de buitenste laag wel meevallen.

Het is een Samsung Galaxy T959 V.

Hoe krijg ik hem weer werkend?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
668

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je scherm is waarschijnlijk gebroken maar het glas er bovenop niet, heb ik ook 2 keer gehad. Ene keer was alles zwart en wit en de andere keer kon ik alleen nog de onderkant van het scherm zien.

Nieuw scherm is enige oplossing maar aangezien dit vaak duurder is dan een nieuwe telefoon...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is ook mogelijk om een nieuw scherm te kopen via een site in China zoals Ebay. Het is namelijk zo dat je scherm bestaat uit meer dan 3 verschillende lagen.

Ik denk netzoals mijn bovenbuurman dat je de onderste (LCD) laag kapot hebt en het is mogelijk een nieuw scherm te kopen plus een tool dat je het kan installeren.

Uiteraard is het mogelijk dat dit niet werkt dat is wel een risico. Dan kom je uit op een nieuwe telefoon of je kijkt bij bijvoorbeeld een bedrijf als Dailyphone voor een schermreparatie.

succes;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding