Ja hoor geen probleem, wil je hem onderweg toch ge ruiken, zou he, mits je een beetje een modern mobieltje hebt via de hotspot kunnen internetten...

Doen we bij mijn zoon ook achter in de auto, werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Easy je zet de hotspot aan op je mobiel, naam meegeven, dan krijg je een code, vervolgens laat je je andere aparaat naar een beschikbare netwerken, aanvinken, code erin en internetten maar....
Waarschijnlijk zul je wel eens in de zoveel tijd je hotspot moeten aanzetten maar dat is geen probleem, en let op je dataverbruik van je mobiel natuurlijk... Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, maar datgene wat je op je iPad gebruikt gaat natuurlijk wel van je bundel van je mobiel af, tenzij je nog onbeperkt internet gebruik hebt op je mobiel. Vandaar de opmerking.

Andere antwoorden (3)

natuurlijk, aleen heb je dan geen connectiviteit op de trein enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor die kun je gerust kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg wel dat je thuis een draadloos netwerk hebt, dan kun je thuis en overal waar wifi is gewoon internetten zonder gezeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, maar dan heb je alleen internet waar je wifi verbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke je moet nemen is natuurlijk een persoonlijke voorkeur. Ik zou zelf voor die van 350 gaan. 100 euro meer voor het zelfde apparaat is veel geld. 3G doe je toch niks mee en 32 gb is voor de meeste mensen zat (tenzij je heel veel muziek/films hebt?).
Ja hoor, ik heb er zelf ook een, je hebt er geen last van, wel gemak als je het toch wilt gebruiken en het kan een meerwaarde zijn als je hem wilt doorverkopen.
Als je overigens ook al een telefoon abonnement met data verkeer hebt, kan je overwegen een extra(dual)sim aan te vragen, eenmalig ong. 5 euro. Dan kan je 3g Dataverkeer gebruiken (weliswaar een voor een) op beide apparaten, met één abonnement.
32GB is overigens ruim voldoende, tenzij je al je films mee wilt nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een Smartphone ernaast bezit kun je ook een hotspot ervan maken en dan toch onderweg met je Ipad via je Smartphone op Internet