Moet ik IOS6 wel installeren op iPhone 4?

Of is dat vragen om problemen? (dus de 4 en niet de 4s)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je je iphone gejailbreakt?

Antwoorden (4)

Als je hem gejailbreakt heb:
Niet updaten je verliest je jailbreak maar dat is logisch maar IOS 6 is het niet waard om je jailbreak op te geven. Ik heb er spijt van want ik wil weer een jailbreak. En ben vergeten de SHSH blobs op te slaan.

Zonder jailbreak:
Ja joh gewoon doen het enige wat iets minder goed is is de appstore vind ik maarja gebruik je die zo vaak? Nee. Dus ik zou het gewoon doen er de geruchten van maps vallen heeeeel erg mee. Dus gewoon doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn een aantal dingen die niet werken op een 4
zoals siri
Ik vermoed dat je er weinig van merkt.
je merkt waarschijnlijk van de hele update nauwelijks iets denk ik
Behalve dat je youtube weg is en de vervanger daarvan niet echt een verbetering is
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever de oude had

maar het schijnt wel iets beter met de accu te werken zoals ik wel gemerkt hebt
maar er is nauwelijks iets dat veranderd wordt waar je wat aan zou hebben voor een 4

Maar problemen zullen er denk ik niet onstaan

Als je een goeie backup maakt dan kan je altijd terug
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee dat is niet waar. Je kan niet met een backup van itunes terug naar je vorige ios omdat die backup alleen je gegevens zoals apps back up
Mijn iPhone is er sneller van geworden.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik het zelf niet wou. ( mijn vriend kon het niet laten )
Baal wel van de nieuwe YouTube, vind die wat irritanter.

De Maps vind ik echt super handig!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een iphone 4 en sinds de update van ios6 gaat mijn telefoon sneller leeg en reageert het touchscreen af en toe niet. Dus ik raad je het aan om niet te doen.