hoe zet ik apps over naar een sd kaart?

ik heb zelf al enige ervaring met android.
echter mijn vriendin heeft ook zon telefoon het is de sony xperia x10 mini pro haar telefoon is bijna vol en dus ben ik gaan kijken naar een soort gelijke app... echter voor zover ik kan zien heb ik niets gevonden wat compatible is met haar telefoon. iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Ik weet niet hoe het werkt op een Xperia, maar als het daarop mogelijk is, moet je het zoeken in het applicatiemenu van het toestel. Kijk of je per app kunt selecteren "Verplaatsen naar sd" o.i.d. Op mijn toestel kan dit, wellicht op haar toestel ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar lijkt het dan helaas wel op :(
Maar dat ligt niet aan Android, het ligt dus aan het toestel.
sony xperia x10 mini pro

Kijk eens naar Ap2sd of Titanium Backup.
De laatste heeft wel root nodig.

Op Xda developers is er ook een topic over gaande, mischien dat je daar ook antwoorden kunt vinden.