Mijn Blacberry gaat niet meer aan, maar er knipperd nog wel een rood lampje, weet iemand hier raadt mee ?

Hi, voor de duidelijkheid, ik heb een BB Bold 9780 :)
Mijn BlackBerry deed het heel goed. ik hoorde van andere mensen dat hun bb’s kapot waren enz, maar ik had hier nooit last van. tot op een ochtend kwam ik beneden, en hij ging opeens niet meer aan! maar er knipperde wel steeds een rood lampje. dus ik dacht, naja dan doe ik hem wel in de oplader, maar dat hielp niet want hij ging gewoon niet meer aan ! ik heb hem een nacht en dag in de oplader laten zitten, zodat ik wel zeker wist dat het niet aan het opladen lag. ik heb ook even op internet rondgekeken en heb ook zo’n stappenplan opgevolgd om die batterij eruit te halen en dan in de oplader te doen. toen kwam er bij bij mij wel zo’n batterij met een kruis erdoor op het schermpje. dus ik deed hem er weer in en toen deed hij het weer niet :/ ik dacht dat het misschien aan de batterij zou liggen, dus ik heb de batterij van de bb van een vriendin in mn bb gedaan maar toen deed ie het nogsteeds niet.

Ik heb al helemaal geen verstand van die dingen maar iets in mij zegt dat dit niet helemaal klopt ! misschien heeft/had iemand hetzelfde probleem?

raar hoor, die blackberry’s, ik heb nu maar een oude nokia, die zijn tenminste te vertrouwen! maar graag zou ik natuurlijk wel willen dat ie het weer doet!

Kan iemand mij helpen ? alvast bedankt !"

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

"Iets in mij zegt dat dit niet helemaal klopt!" understatement van het jaar. :) Los daarvan:

Dit is een vrij bekend probleem. Op de blackberry forums staan nogal wat berichten van spontaan overlijdende telefoons. Het lijkt iets te maken te hebben met de software. Veel mensen krijgen hem weer aan de praat door Blackberry OS opnieuw te installeren. Ook geforceerd laten detecteren door je pc schijnt wel eens te helpen.

Op de volgende link staat het een en ander:

http://www.blackberryforums.com/general-9000-series-discussion-bold/226195-phone-wont-turn-flashing-red-light-sequence-pc-wont-detect.html

Overigens zul je voor sommige oplossingen wat meer kennis/ervaring met ict moeten hebben om het werkend te krijgen. realiseer je ook dat dit soort oplossingen waarschijnlijk je garantie om zeep helpen, beschouw dit dus als een laatste redmiddel.

Als je nog garantie hebt, dan is het tijd om naar de winkel terug te gaan.