Zet ze om in m4p formaat (h.264) en importeer ze in iTunes. Bij de volgende synchronisatie wordt je filmpje meegenomen en kun je deze op de 3GS bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mp4 en h.264 zijn twee verschillende formaten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehh ik bedoel MP4 natuurlijk
De filmpjes moeten omgezet worden, ik gebruik daar altijd Videora iPod converter voor. Die plaatst na het converteren gelijk het bestan in je iTunes bibliotheek voor synchronisatie.
Kimath
13 jaar geleden
download de app 'VLC' in de appstore van je iphone, daarna je iphone aan je pc koppelen, en synchroniseren met itunes, nu kun je in het kopje app's video's toevoegen zonder deze eerst te comprimeren of om te zetten naar een ander formaat!

werkt dus super snel, simpel en goedkoop
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avplayer en oPlayer zijn zeer goede app's. Converteren is niet meer nodig en overzetten kan via iTunes maar als je wifitransfer eenmaal gebruikt hebt dan wil je niets anders meer,simpel en geen kabels nodig.