mijn blackberry zijn scrollpad doet het niet meer, hoe kan ik dit maken?

mijn blackberry zijn scrollpad is helemaal overleden (je weet wel dat ding waar je mee beweegt) 2 maand geleden stopte hij al met klikken maar nu beweegt hij dus ook niet meer.. weet iemand hoe je dit kan oplossen? het gaat om een blackberry curve 9360

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Pak keukenpapier of andere zachte doekje.
Beetje nat maken aan de hoek.
En dan er beetje overheen wrijven
Heen en weer dan by de droge kant weer droog maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had dit ook. Terug naar de winkel waar je hem hebt gekocht, en dan nemen ze hem in en reparen ze hem of je krijgt een nieuwe. Niks zelf gaan doen, dan kan je hem alleen maar kapotter maken.