Wellicht kun je eens zoeken of 'fisheye', zo wordt dit effect namelijk genoemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik snap wat je bedoelt dan verwijs je naar een "fisheye". Een app die over fisheye beschikt is bijvoorbeeld FxCamera!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook een fisheye kopen. Dit is geloof ik voor de iphone.. Ik weet niet zeker of die ook voor de ipod of ipad is.. Met die fisheye lens kan je dus ronde foto's maken en dan kan je veel meer van de foto zien dan je normaal ziet.