Is FaceTime op de wifi gratis als je het via de iPhone doet?

Mijn broer zit nu in new York en als die op een wifi zit kunnen we dan op FaceTime zonder extra kosten te betalen? Als we allebei een wifi verbinding hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Ja dit is volledig gratis omdat je niet via het telefoon netwerk aan het communiceren bent maar via internet. Je moet dit dus meer zien alsof je aan het msn'en of skypen bent.