Sluit al je apps door 2 x snel op de ronde knop te drukken
Dan zie je de apps die nog open staan Houdt je vinger een paar sec op 1 van de apps dan krijg je x
Druk op de x van alle apps Dan zijn ze niet meer open
Dat doet je batterij snel leeglopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-

Andere antwoorden (6)

Je helderheid iets minder dan de helft zetten, dit kan bij je instellingen doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een oude iPod is kan je de accu zelf of laten vervangen. Afhankelijk van je type Ipod kost de accu tussen de 10 en 30 euro. Je kunt ze o.a. kopen bij Conrad.

Elke accu zal steeds sneller leeg raken na verloop van tijd. Afhankelijk van het type zijn er wel verschillen in gebruik om zo lang mogelijk met de accu mee te kunnen doen.

Een Li-Ion accu heeft nu een levensduur van ongeveer 400 ontlaad/oplaadcycli. Dit type accu moet je bij voorkeur niet helemaal ontladen (dus helemaal leeg).

Een Ni-Cad accu moet je bij voorkeur helemaal ontladen en dan weer helemaal opladen.

Er zijn al vaak discussies gevoerd over hoe je levensduur van accu's kunt verlengen. In de bron een link naar zo'n forum.

Toegevoegd na 1 minuut:
NB. Tijdens gebruik kan je de zaken die je niet nodig hebt uitzetten. Op apparaten met netwerkverbindingen, bijvoorbeeld die verbindingen (infrarood, bluetooth, wifi) en ook het display kost veel stroom. Door het scherm minder helder weer te geven bespaar je ook wat stroom.

En zet tevens de functies aan dat het display automatisch uit gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder gebruiken
Helderheid op automatisch veranderen zetten.
Heb je pingchat eropstaan? Dat programma Zorgt ervoor dat je barrerij sneller leeggaat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik heb er geen pingchat op staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder gebruiken
wanneer je liedjes beluistert of films bekijkt, je volume niet te hard zetten --> hoe luider hoe meer verbruik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download de app boostmagic hierdoor laad de batterii snel op en gaat die 30 procent langer mee, kost wel 80 cent. Een gratis manier om stroom te bespraren is de ipod op vliegtuig modus te zetten bij instellingen(oranje knop) gaat hierdoor veeel langer mee. En berichtgeving bluetooth en wifi uitteschakelen, en je felheid van je scherm te verminderen. Geloof me als je dit allemaal doet, heb je zelfs stroom over!

Toegevoegd na 3 uur:
Oja, als je je ipod helemaal uitschakelt voor een tijdje, dan komt er 10 procent bij. Weet ook niet hoe dit kan maar het werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werkt dit echt? Want dat is interessant. ben benieuwd naar meer ervaringen met deze app. Er zijn niet veel reviews en die er staan kunnen door de leverancier zelf zijn gegeven: http://itunes.apple.com/nl/app/battery-boost-magic-app/id391091630?mt=8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem zelf en hij werkt erg goed, en 80 cent is niks. Maar ik heb nu gezien dat er ook een graris versie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem ook, en het werkt echt. Normaal had ik na een schooldag met veel games in de pauze's na school geen batterij mee over. Nu is hij nog gewoon 65 procent vol :)
Eerst moest ik hem elke dag opladen en nu maar om de dag..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd, ik speel ook veel spellen en dan gaat normaal gesproken je batterij snel leeg. Door die app niet meer!
ook Apps als Hyves en msn offline zetten